Oldalak

2014. április 23., szerda

#1 díj

                                                  Köszönöm a díjat:Witta W.-nek. (http://badgirlbadlife.blogspot.hu/)
Szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj 11 kérdésre
- Írj 11 kérdést
11 dolog rólam:
1.Nem sok barátom van.
2.Állatorvosnak készültem.
3.Most divattervező vagy stylist  szeretnék lenni.
4.Van egy kutyám akit imádok.
5.Fiatal korom ellenére 2 idegen nyelven beszélek majdnem perfekten.
6.Imádok utazni.
7.Kosárlabdázok és lovagolok.
8. Szeretem a focit a hokit és a röbit/amerikai focit.
9.Az egyik osztálytársam Kockának hív , mert szeretek Twitterezni és Instagrammozni.
10.Szeretek enni.
11.Példaképeim: Demi Lovato, Danielle Peazer, Cara Delevinge és Palvin Barbi ( akit utáltam de most  már  igazán elfogadtam)

11 kérdés amit kaptam:
1. Szereted Magyarországot?
Igen.
2. Szoktál kopogni a falon?
Igen, a szüleimnek ha túl hangosan beszélnek vagy ha hangos a TV.
3. Voltál már táborozni?
Persze. Minden évben megyek.
4. Szeretsz egyedül lenni?
Igen.
5. Félsz a sötétben?
Kicsit.
6. Olvasod a blogom? (Bocs. :))
Nem... Sorry
7. Szerinted vicces az, hogy: "hogy ityeg a fityeg?" :'D
Nem... Egyàltalán nem
8. Szeretsz? :D (én szeretlek :33 :DD)
Persze
9. Játszol valamilyen hangszeren?
Nem csak éneklek.
10. Írsz naplót? 
Próbáltam, nem ment
11. Kedvenc smiley?
☺️😁

11 kérdés:
1. Ha valahova utazhatnál hova utaznál?

2. Mi a kedvenc divatházad?

3. Gyakran eszel csokit?

4. Örülsz a díjnak?

5.Melyik film a kedvenced?

6. Milyen gyakran mész tömegközlekedéssel?

7.Melyik díjátadóra mennél el?

8. Melyik a kedvenc weboldalad?

9.Hányas tanúló vagy?

10. Pasi ideál?

11.Melyik divatbemutatóra mennél el szívesen?

Akiknek küldöm:
Story of my life with One Direction, Cry , I'm half a heart without you 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése