Oldalak

2014. április 23., szerda

Film , Skype , Pizza

  Sziasztok! Sajnálom , hogy  megint sokáig nem hoztam új részt( nem volt időm). Remélem tetszeni fog .Ha tetszett/nem tetszett jelezzétek azt valahogy! Jó olvasást : G xxxx

Gréti szemszöge
Eléggé elszomorított, amit az a két manager mondott. Persze kívül nem mutattam ezt. Felraktam a jól bevált mosolygós álcát és kiléptem a reptér kijáratán.
Beszálltunk Detti kocsijába és elindultunk hozzánk. Az út abból állt , hogy Dóri  beszélt a pasijával, azaz az exével mert remélem kidobta a barmot. Hogy
Miért is barom kezdjük ott, hogy harapófogóval kellett kihúzni azt a dolgot, hogy az a pszichopata veri és erőszakoskodik vele. Sőt még Dettinek a saját tesójának sem akarta elmondani. Dóri letette a telefont és egyből rákérdeztem.
-Na, szakítottatok végre azzal a barommal?
-Én szakítottam vele csak ő ezt nem tudja felfogni.
-De akkor most zaklat vagy nem?
-Zaklat is meg nem is. Szóval csak telefonon zaklat és egyszer volt nálunk.
-Dóri tudod, apunak vannak kapcsolatai, és ha kell akár a börtön is megcélozható számára. Na és te Detti mit csináltál mialatt nem voltam London közelében?
-Hát volt egy egyetemi buli kb. 5-6 napja és megismerkedtem egy sráccal. És tegnap elhívott randira és nagyon cuki volt.
Eközben megérkeztünk hozzánk. Nem olyan nagy a házunk, de azért mégis. Kivettük a csomagjaimat majd bementünk.
- Összement a házunk vagy én lettem magasabb?!
-Te lettél magasabb.-mondta anya azaz Elisabeth.
Mihelyst megláttam azonnal hozzá futottam és megöleltem.
-Szia, Kicsikém! Milyen volt az utad?
-Eszméletlen jobb volt, mint a V Fesztivál.
-Ezt, hogy érted?
-Hát úgy, hogy Niall Horannel utaztam együtt, de nem csak annyira, hogy egy gépen, hanem úgy, hogy egymás mellett és együtt ettünk és vett nekem pár felsőt, mert az enyémet össze kechupozta.

Még beszélgettünk kicsit majd a lányok haza mentek én meg mentem elrakni a cuccaimat meg rendezni a dolgaimat. Mikor felértem a szobámba megcsörrent a telefonom. Ismeretlen szám. Ki lehet az gondoltam.
-Hello!
-Szia, Gréti, te vagy az? -ekkor már felismertem a hívó félt. Niall volt az.
- Igen én vagyok. Most értél haza?
-Igen. Nem akarsz átjönni?
-De, hova menjek? - gyorsan lediktálta a címet majd letettük.

Felvettem egy balerina cipőt, és lerohantam a földszintre.
-Szia, anya!
-Hova mész?
-Niallhez. Hol a kocsi kulcsom?
-Fel van akasztva a kulcsosban.
-Köszi, mentem.
-Oké. Szia, ne menj gyorsan!
De ekkor már kint voltam. Beszálltam a kocsiba és gyorsan a megadott címre mentem, becsöngettem és mintha az ajtóban állt volna rögtön ajtót nyitott.
-Szia! -köszönt.
-Szia!-köszöntem vissza.
-Szép a kocsid.
-Ooo köszi. - néztem a járgányra.- de sajna nem az enyém . hanem apumé csak ő most külföldön van.
- Gyere beljebb.
-Szép a házad.
- Gréti!
-Igen?
-Kérhetek valamit?
-Igen?
-Létszi beszéljünk úgy, mint két normális ember ugyanis elég béna ez a szép a kocsid szép a házad beszélgetés. És amúgy is igent mondtál.
-Kezdetlegesek vagyunk. Vagy nem...?
-De de azaz igazság, hogy én már a reptéren megláttalak mielőtt még véletlenül rátoltam a bőröndöm a lábadra.
-Hát, azaz igazság, hogy mikor ti már az X-Factorban voltatok akkor szerettelek meg titeket.-ezen nagyon elnevettük magunkat.
- És azóta én vagyok a kedvenced?
-Igen .... . De honnan tudod, ezt a szigorúan titkos infót?
-Hát E és S kém adták az információt amúgy meg hangosan beszéltetek. Nem akarsz filmet nézni?
-De. Imádok filmet nézni.

Előhalászott három nagy doboznyi DVD-t majd elkezdtünk keresni.
-Csak Horror filmjeid vannak?
- Rossz dobozt nézel.- adott kezembe egy másikat.
-Úristen!
-Miaz?
-Ez a kedvenc filmem.- vetem ki az Éhezők viadalát.
-De ez öldöklös..
-De jobb, mint egy horror.

Elmentem popcornt pattogtatni. Betettük a filmet majd a kanapén elhelyezkedve elkezdtük nézni.

Amikor elértünk Rue halálához elkezdtek kicsordúlni a könyeim. Mindig meghat ez a rész.


Niall szemszöge

Ahogy néztük a filmet elérkeztünk a legszomorúbb részhez.  Rögtön Grétire néztem, mert hallottam, ahogy szipog.
- Mi a baj Grét?-kérdeztem
-Semmi csak ezen a részen mindig sírok. Mindig a nagymamám jut eszembe .- mondta szipogva.
 Egyből késztetést éreztem arra, hogy megöleljem és megnyugtassam. Amit egyből meg is tettem.

Pár perc múlva kibujt az ölelésem alól, mert csörgött a telefonja.

-Ez a bátyám. Ugye nincs ellenedre ha skypelok vele egy kicsit.
- Dehogy is szívesen megismerném.-mondtam boldogan.-nem lenne jobb laptopról?- kérdeztem, mert Gréti a telefonján kezdte volna felhívni a tesóját.
-De, lehet, hogy az jobb ötlet.

Bepötyögte a nevét es a jelszavát majd gyorsan videó hívást indított a bátyának, aki fel is vette.
-Szia, hugi!-köszönt a bátyja kedvesen.
-Sziasztok! - köszöntünk vissza egyszere mert a tesója mellett egy lány foglalt helyet. Majd Gréti vette át a szót -Bálint, Selina bemutatom nektek Niall Horant akit a hazautamon kalandosan ismertem meg. És hogy vagytok?-kérdezte édes hangján.
-Jól, köszi. Szerdán repülök haza.-mondta Bálint.
-Már várlak.-de szeretheti a testvérét. Mint én és Greg...
-És akkor ti most jártok?-kérdezte Selina.
-Igen. -Mondta határozottan a barátnőm, hm de jó ezt kimondani...
-Na de mi most megyünk, mert sok dolgunk van még.-mondta Bálint.
-Sziasztok!- köszöntünk megint egyszerre.

Tovább néztük a filmet, de most már összebújva.
-Éhes vagyok!-jelentettem ki.
-Én is.
-Menjünk el bevásárolni, mert semmi sincs a hűtőben.
-Úúúú vegyünk pizzának valot-mondta mint egy kisgyerek.
-Úúú akkor vegyünk pizzának valót, mert én is azt akartam enni.
Gyorsan felrohantam a szobámba két sapkáért, amit a rajongók nem sokat láttak, hogy még véletlenül se ismerjenek fel minket.
Beszálltunk a kocsimba, de természetesen nem a Range Roverbe.

15 perc múlva a Tescónál

Kiszálltunk a kocsiból majd bementünk a hatalmas áruházba. Gyorsan összeválogattuk a dolgokat majd fizettünk. Szerencsénkre senki nem ismert fel így gyorsan haza is tudtunk menni.
Otthon beparkoltam a garázsba majd a cuccokkal együtt a házba mentünk. Mindent kipakoltunk majd neki álltunk kaját csinálni.
Mialatt elő készítettük a pizzákat kiderült Grétről, hogy imádja a kisgyerekeket és a főzést. Ő egy megtestesült álom barátnő. Beraktuk a sütőbe a pizzát majd leültünk a kanapéra, bekapcsoltuk a tv-t és láss csodát miről volt szó a sztárhírekben?! Niall Horan újra becsajozott.  Mindketten tátott szájjal néztük a tv-t

Niall Horanre rátalált a szerelem?! Az ír szőkeséget tegnap New Yorkban ma pedig több helyen Londonban kapták lencsevégre. A titokzatos lánnyal tegnap a Central Parkban önfeledten nevetgélt, ahogy ma egy londoni áruházban bevásárlás közben. Lehet, hogy már egész régóta ismerik egymást vagy csak pár napja? Minden esetre a rajongók között is megoszlik a vélemény. De mi minden esetre szurkolunk, hogy összejöjjenek, mert nagyon rég láttuk Niallt ennyire boldognak.

-Ööö hát...-kezdte, de én félbeszakítottam.
-Teljesen igazuk van.
-Hát végül is teljes mértékben igazuk van. -mosolyodott el ajkaink egyre közelebb és közelebb kerültek egymáshoz . Majd először jámortalanul értek egymáshoz majd egyre szenvedélyesebbé váltak, míg végül Gréti már a csípőmön ülve csókolt. Aztán egy éles hang zavart meg minket, de persze csak a sütő volt az, mert lejárt az idő így kész lett a pizza. Kiszedtük majd leülve az asztalhoz enni kezdtünk.
-Úgy szeretnélek bemutatni anyuéknak. -mondtam.
-Én is az enyémeknek.
-Mikor akarod, hogy mindenki tudja?
-Nem tudom. Amikor te jónak látod.
-Szerdán akkor úgy is interjúra megyünk. Eljössz velünk?
-Bocsi, de nem hiszem, hogy el tudok menni.
-Oké, lehet jobb, ha nem jössz, lehet, az interjú után kicsinálnának a papparazzik meg az újságírók.
 Nem válaszolt csak tovább ette. Mikor már a felét meg ette , eltolta magától a tányért és csak engem figyelt.
-Bocsi, hogy nem megyek veled csak azt terveztem, hogy aznap veszem meg a cuccaim az egyetemre meg megkértek a gólyák eligazgatására is délutánra.
-Akkor szerdán tuttira nem látlak?
-Nem valószínű.
-Aha, mindegy is.

Gyorsan befejeztem a kajálást az után még beszélgettünk egy kicsit majd Gréti bejelentette, hogy fáradt ezért haza megy.  

Kikísértem a kapuba ahol hosszú csókkal váltunk el egymástól. Beszállt az autóba és elhajtott. Nem tudom mit tett velem ez a lány, de ilyet még soha senki iránt nem éreztem. Csak egy bökkenő van engem Steve és Rebecca nem vele hanem Barbival akar látni, akit én csak barátként szeretek. De ő meg teljesen belém van esve. Na, mindegy is talán most egy alvás jót tenne nekem. Gyorsan írtam egy SMS-t és elküldtem, de miután nem kaptam rá választ ezért bealudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése